سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5نوع جعبه بسته بندیهای حمل و نقل

5نوع جعبه بسته بندی‌های حمل و نقل

جعبه‌ها به راحتی یکی از کم ارزش ترین اختراعات تاریخ بشر هستند، اما آنها به معنای واقعی کلمه پایه و اساس ستون  صنعت بسته بندی هستند. به عنوان خرده فروش یا عمده فروش می‌توانید از جعبه‌های مختلفی به نفع خود استفاده کنید.

شما می‌توانید با وارد کردن طرح‌های مختلف در جعبه‌های بسته بندی ، توجه مخاطبینزرا به محصول خود جلب کنید.

نه تنها این مورد، بلکه شما همچنین می‌توانید پیامی را به مصرف کنندگان خود بازگو کنید و بر نحوه بروز احساس آنها نسبت به برند شما نظارت داشته باشید.


انواع جعبه‌ها در انواع مختلفی از اشکال ، اندازه ، مواد و حتی رنگ قرار می‌گیرند. در زیر برخی از انواع جعبه‌های مورد استفاده برای بسته‌های حمل و نقل ارائه شده است.


1. جعبه‌های کارتن تاشو

این مدل از اولین نوع جعبه‌هایی بود که در صنعت بسته بندی مورد استفاده قرار گرفت. زمانی بود که کارتن‌های تاشو فقط برای بسته بندی کالاهای گران قیمت استفاده می‌شدند ، اما با گذشت زمان ، تغییر کرد.

 کارتن‌های تاشو اکنون توسط اکثر شرکت‌ها برای ایمن سازی بسته‌های خود به مصرف کننده استفاده میکنند.


این رایج ترین و محبوب ترین نوع جعبه‌ای است که در صنعت حمل و نقل مورد استفاده قرار می‌گیرد زیرا استفاده از آنها بسیار آسان است. کارتن‌های تاشو در صورت عدم استفاده می‌توانند به هم ریخته و مجدداً هنگام استفاده از آنها مونتاژ شوند. آنها برای حمل وسایل سبک مانند کفش ، انواع کنسرو و لباس ایده آل هستند.


2. جعبه‌های سفت و سخت

اگر به دنبال بسته بندی با دوام تر و قوی تر برای محصول خود هستید ، این نوع از جعبه ها است که باید برای آنها تهیه کنید. جعبه های سفت و سخت از مواد محکم ساخته شده اند. به همین دلیل به راحتی از هم نمیپاشد.

 بیشتر اوقات ، یک جعبه سفت و سخت با یک بسته بندی جداگانه ساخته شده از پارچه ، چرم یا کاغذ ناز ارائه می شود ، اما همه آنها نیست. این باعث افزایش جذابیت آن برای  مصرف کننده می شود.


جعبه‌های سفت و سخت بیشتر با محصولات رده بالا مانند تلفن‌های همراه و سایر لوازم الکترونیکی مرتبط هستند. آنها به شما امکان می‌دهند وسایل سنگین را که نیاز به پشتیبانی بیشتری دارند حمل کنید.

اگر محصولی که قصد ارسال آن را دارید بیش از حد سنگین باشد که توسط یک جعبه سفت و سخت نگه داشته شود ، یک جعبه راه راه درست کار خواهد کرد. دلیل این امر این است که این نوع جعبه ها با استفاده از مقوا راه راه ساخته می شوند.

هنگامی که با جعبه های سنگین جمع شده اند و یا آنها را جمع می کنید ، هنوز استحکام خود را حفظ می کنند. آنها بسیار محبوب هستند زیرا از آسیب دیدن کالاها جلوگیری می کنند. آنها همچنین برای جابجایی از یک خانه یا دفتر به خانه دیگر استفاده می شوند.


4- جعبه های همپوشانی کامل

تکه های بیرونی این جعبه به طور کامل درعرض جعبه با هم همپوشانی دارند. این باعث می شود جعبه محکم و مقاوم باشد. همچنین این امکان را به شما می دهد سطحی را که می توانید از آن استفاده کنید sچند طرح زیبا روی آن چاپ کنید و در نهایت تصویر محصول را ارتقا دهید.




5. جعبه های برتر Roll End Tuck

فقط می توانید این نوع جعبه را با هم بچسبانید. از چسب استفاده نمی کند. این نوع جعبه ها برای حمل و نقل محصولات خرده فروشی مانند کوکی ها بسیار عالی هستند. می توان آن را به روشهای منحصر به فرد برای جلب مشتری سفارش داد. به عنوان مثال ، برای طراحی یک جعبه برای بسته بندی محصولات مانند کوکی ها ، قسمت بالای جعبه را شفاف کنید. به این ترتیب کوکی ها در واقع می توانند خودشان را بفروشند.